Інформаційні товари і послуги

В даний час ще немає загальновизнаної класифікації інформаційних товарів і послуг. Кожен з авторів пропонує свій варіант, в першу чергу враховує завдання та цілі дослідження, в рамках якого і розроблялася ця класифікація. Угрупування видів інформації були розглянуті нами в п. 1.5 цього підручника.
Необхідно відзначити, що навіть у Міжнародному стандарті промислової класифікації не знайшлося місця спеціального інформаційних послуг при класифікації сфери послуг:
- Оптова та роздрібна торгівля;
- Транспорт та звязок;
- Фінансові, страхові та банківські послуги;
- Інші послуги: медичне обслуговування, освіта і наукові розроблення, відпочинок і культура, комунальні послуги.
Альтернативою вищенаведеної послуг є класифікація, в основі якої лежить поняття обєкта сервісній діяльності:
- Послуги, безпосередньо повязані із матеріальними предметами (система відносин «людина - предмет»: транспортування, зберігання, ремонт, гарантійне обслуговування, торгівля та інше);
- Інформаційні послуги (система відносин «людина - символ»: управління, наукові розроблення, консультації, звязок, страхування, банківські послуги та ін);
- Послуги, призначені для підтримки здоровя і створення можливостей для трудової діяльності людини (система відносин «людина - людина»: охорона здоровя, освіта, суспільний транспорт і т. д.).

Источник:http://finance-dom.ru/marketing/79/385-vidi-informacijnix-tovariv-i-poslug

Комментариев нет:

Отправить комментарий